Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2006 19:04 - Захир
Автор: guerra Категория: Други   
Прочетен: 2560 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
зачетох се в една книга. трудно ми е да я прочета наведнъж, а не мога да не я изям с кориците, буквално. тук нали не се цитира. обаче се перифразира. става дума за любовта. която, не съм сигурна, че някога съм била в състояние да дефинирам. и не съм изобщо убедена, дали съм наясно какво точно представлява. не е само определение, това категорично. и за всеки е различна. 
страшен е този Коелю, дори се чудя как чак сега го откривам. 
всъщност, какво има да се чудя. аз сега се преоткривам. и в неговите творби също намирам малко от себе си. всеки би могъл да го направи.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. geo - Дам...
28.02.2006 20:14
Захир е много хубава книга, аз останах очарован. Не защото ми каза някакви мъдрости, или защото имаше кой знае колко интересен сюжет. Тази книга докосна сърцето ми, накара ме да се опозная малко по-добре. А това мисля е едно добро постижение за една книга :-)
цитирай
2. erato - тази е най-слабата книга на Коелю
01.03.2006 03:11
лично според мен.
хареса ми различната идеята за любовта и човешките отношения, представена в книгата. Но на моменти беше определено скучна. А с неговите книги не ми е било скучно досега...
иначе имам любим цитат от книгата: / в свободен стил/
приятелите са тези, с които споделяш хубавите мигове в живота си, когато ти се случва нещо лошо или си тъжен..., винаги се намира една камара лицемери, които да те съжаляват и да ти съчувстват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: guerra
Категория: Други
Прочетен: 53644
Постинги: 7
Коментари: 66
Гласове: 38
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930